דיווח על אי פינוי של מוצר חשמלי במעמד מסירת מוצר חשמלי חדש

  • מאי עושה כמיטב יכולתה להעמיד לרשות לקוחותיה המשווקים, היבואנים והרשויות את מגוון הכלים ליישום החוק לטיפול בציוד אלקטרוני חשמלי ובסוללות.
    אנו פועלים לסייע לטיפול בתלונות אזרחים לגבי אי פינוי מוצרים חשמלים גדולים במעמד מסירת מוצר חדש לבית הלקוח. 
  • במידה ולא פונה מוצר ישן לבקשתכם במעמד מסירת מוצר חדש אשר הזמנתם מאחד מהמשווקים שהתקשרו עם מאי (לרשימת לקוחות מאי) , אנא מלאו את פרטי הטופס מטה ואנו נפעל להעביר תלונה זו לידיעת המשווק ולטיפולו למתן השירות ההולם בהתאם להנחיות ונהלי מ.א.י.